Friday 30 March 2012

lllaaaaast paayypeer!!

Assalamualaikum...

16 march 2012 adalah hari terakhir i’m sitting for Final exam in my final year. yup! Pejam celik pejam celik da 3 tahun aku study kat Batu Pahat ni. Pahit, manis, masin all mixed up yang menjadikan 3 tahun aku ni aaaaaawesome! ;D  first year aku memang agak kalut. Sem 2 adalah sem kejatuhan dan aku mengalami stress yang teramat sangat. Rase macam terjatuh, then kene pijak then kene sepak dan dibuang. Hahahha! X de lah teruk mcm teruk macam tu skali. Metafora je lebih. (metafora tu ape?) ade jugak kengan manis. 

Kalau anda pelajar UTHM, anda perlu mencari rumah sewa untuk tahun kedua jikatidak anda merempat melainkan anda adalah seorang aktif. Ternyata aku bukan org yg aktif, thats why aku kene carik rumah sewe. How sweet! Hahahaha. Tahun ke-3, happy sgt! Dapat housemate yang sweet and dapat bonus àbeliau. Ekekekekekek. 


Ni housemate aku except.... yang tgh tu.

Aku x kan go through ke setiap sem sebab terlalu banyak kenagan yang nak dikenang.  Semenjak aku duduk satu rumah dengan housmate aku ni, macam macam aku belajar. Dieorang  sangat cool, semangat setia kawan tinggi and yang paling best, diorang x pernah kedekut ilmu. Even dalam dewan exam pon dieorang boleh kongsi ilmu. Ekekekekek. Orang cakap, kalau x kenal maka x cinta.
 
These are some sweet memory yang diabadikan dalam bentuk gambar. Pepatah yuna mengatakan setiap gambar ade lagu. Cehceehceeehhhh... :P



Biggest event of the year :)


 
 last photoshoot :)


Aktiviti bersama yang terakhir kali.

Bagi sahabat-sahabat DFA 2009/2012, semoge kite berjumpa lagi Insya'Allah. Saya Fatin Afiqah menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf andai termakan, terminum, termarah, termengata, terkutuk dan sebagainya yang boleh buat korang kecil hati, harap dimaafkan. semoge ikatan persahabatan kite semua berkekalan. Amiin :)


No comments:

Post a Comment