Thursday 26 May 2011

Kali Pertama Untuk Yang Ketiga Kali.. =)

Assalamualaikum..
Ni adelah first entry for my third blog. Hahaha. Dua blog sebelum ni da ke laut. Harap2 yang ni x. Memandangkan tgh sem break, daripada dok tenganga depan tv baek la aku wat bende berfaedah cikit. Saje nak berblog sebab:
1.     Entah la. Housemate aku ramai yang ade blog. Nampak mcm seronak jek. 
2.    Saje gedik2 nak jadi followers, maria Elena yang ohsem,fatin liayana yang comel and cik epal yang slalu update about the best place untuk menternak lemak (aku peminat channel afc).Haha.
3.   Nak asah bakat menulis. Nanti senang nak tulis resume untuk interview. (alasan samate-mate). 
Bile tgk banner kat atas tu terharu gak la. lepas subuh terus on laptop then, try n eror wat pakai paint jek. Malas nak installed  adobe ape ntah name die. Gambar aku tu jek yang mcm gedik cket kot.heee... aku ni kire beginner la kan, bab2 nak menghias blog ni. X pro sangat. Bile nampk layout cantik. Men sebat je letak kat blog. Huhhu.

  klaw budak yang boring x pew la, comel mcm saye.




                                                        cube klaw orang besa yang boring......





hmm..buruk rupenye.


untuk mengelakan daripada aku sampai jadi macm tu, aku buat la kerje berfaedah. berblog. hehehe.

memandang ni first entry wat yang ketiga kali, cukup la stakat ni. xkan nak cite bende yang sama sampai 3 kali kan? huhuhu.
bye.bye. =)

No comments:

Post a Comment